Pinya Colada Adventure 09

Dues cullerades de ganes, un rajolí de curiositat, un polsí d'enginy, un terròs d'energia, una part de Jaume, una part de Leire... i remenar amb molt d'amor. Bon viatge!

Dos cucharadas de ganas, un chorrito de curiosidad, una pizca de ingenio, un terrón de energía, una parte de Jaume, una parte de Leire... y revolver con mucho amor. Buen viaje!

viernes, 25 de diciembre de 2009

Nochebuena en Monte Cristi

Feliz Navidad a todos! Bon Nadal a tothom!

Hemos pasado nuestra primera Navidad fuera de casa, no sabeis lo raro que ha sido, a mas de 30 grados, en la playa, sin la familia ni amigos y comiendo turron. Asi el turron no puede saber a turron. El jamon rodeado de mangu, el lomo perseguido por las abichuelas y el chivo, los pasteles en hoja de yuca y platano en lugar de los polvorones y el quesillo en lugar del mazapan. No hubo fuego en la chimenea, ni misa del gallo, ni sopa, ni bingo, ni cartas, ni amigos en el bar, ni coctel de gambas, ni belen con luces y guirnaldas, ni cardo, ni pato, pero hubo langosta, cangrejo, cerdo, chivo al oregano, arroz, quipes, tortas y empanadas.
El olentzero sudando la gota gorda, el tio sin barretina y en cueros, santa claus ni aparecio y creo que los Reyes Magos se lo van a pensar, aunque ellos ya estan mas acostumbrados a este calor. Los arboles de navidad son palmeras y, la bufanda y el gorro, son el biquini y el banador. Todo un caos. Pero eso si, todo este calor era tanto fuera como dentro de casa, la familia de Tobias con Dona Deisi al frente y la Bisa, nos abrieron las puertas de su casa y su cocina y nos acojieron como a sus propios hijos lejanos de vuelta por Navidad. Nos deleitaron con una comida para chuparse los dedos, todo un festin! y se preocuparon para que no nos faltara de nada.


Hem passat el primer Nadal fora de casa, no us podeu ni imaginar lo estrany que ha sigut, a mes de 30 graus, a la platja, sense la familia ni amics i menjant torrons. Com pot el turro  tenir gust a turro aixi? El pernil envoltat pel mangu, el llom perseguit per les "abichuelas" i el cabrit, els pastissets en fulla de yuca i platan en lloc dels polvorons i el quesillo en lloc del massapa. No hi va haver foc a la llar, ni misa del gall, ni sopa de galets, ni bingo, ni cartes, ni amics a bar, ni coctel de gambes, ni pessebre amb llums i molsa, ni cardo, ni anec, pero hi va haver llagosta, cranc, porc, cabrit al orenga, arros, quipes, tortas i empanades.
L'olentzero suant la gota gorda, el tio sense barretina i en pilotes, santa claus no va ni apareixer i crec que els Reixos s'ho estan pensant, tot i que ells ja estiguin mes acostumats a la calor. Els arbres de Nadal son palmeres i, la bufanda i els guants, son el biquini i el banador. Tot un caos. Pero aixo si, tot aquest caliu era tant a fora com a dins de la casa ja que la familia de Tobias amb Donya Deisi al capdavant i la Bisa, ens van obrir les portes de casa seva i de la cuina i ens van acollir com si fossim els seus propis fills que tornen a casa per Nadal. Ens van deleitar amb un sopar per xupar-se els dits, tot un festival! i es van preocupar perque no ens faltes de res.

4 comentarios:

  1. que sigui un Bon Nadal igualment! :)

    ResponderEliminar
  2. oh! M'he emocionat. molt bonic. Us he trobat molt a faltar!

    ResponderEliminar
  3. quina imatge més estranya...nadal amb biquini! sona molt bé!!!! jo vull veure el biquini!!!
    mentre estigueu bé i en bona companyia tan se val si són turrons...
    aquí també heu estat presents...

    ResponderEliminar
  4. bon nadal! amb caloreta o no... extrany i diferent pero bonic al caliu d'aquesta familia que us acull! disfruteu de la llagosta! :-P

    eila

    ResponderEliminar